Шановні колеги та батьки! Пропонуємо Вам долучитися до обговорення актуальних питань психологічного супроводу під час організації та реалізації освітньо-виховного процесу. Долучайтеся до нашого обговорення та дайте відповідь на питання: «Що потрібно вдосконалити в організації психологічного супроводу в навчальному закладі?».
top of page


Криворізька загальноосвітня школа
І- ІІІ ступенів №52
Криворізької міської ради Дніпропетровської області

bottom of page
У кожного повинен бути особистий психолог, а у дітей - тим більше. У школі повинен бути не один психолог, а, щонайменше, три: для початкових класів, середніх та старших.
Особливість психологічного супроводу в школі полягає в
безпосередній роботі з педагогами, учнями, батьками. Робота спрямована
планомірно, систематизовано та пліч-о-пліч з навчально-виховним
процесом
На мою думку, потрібно посилити психологічний супровід не лише дітей групи ризику, а й їхніх батьків.
Потрібно підвищувати психологічні компетентності всіх учасників навчально-виховного процесу: учнів, педагогічних працівників, батьків.
Я вважаю,що психологічна культура в нашій країні знаходиться на дуже низькому рівні.Я погоджуюся зі своїми колегами,що потрібно посилити контроль, враховувати особливості..психологічні..вікові. Але чи задумувались ви над влаштуванням тренінгів для вчителів з психології?Адже психологічне здоров*я вчителя відображується на учнях...
Слід ураховувати, що умови, котрі створює психолог, вторинні стосовно умов даного освітнього середовища, вони залежать від освітніх технологій, які застосовані в даній школі, загальних виховних принципів педагогічного колективу.
Тому для здійснення психологічного супроводу психологу спочатку потрібно органічно включитись у педагогічний колектив при безумовному дотриманні своєї автономності як професіонала й ураховувати особливості навчального закладу у своїй діяльності.
На мою думку, наша система освіти досить довго існувала без психологічної служби, а тому дуже повільно включала її в структуру свого функціонування. Ускладнювало процес становлення психологічної служби освіти ще й те, що вона одночасно почала охоплювати увесь комплекс психологічних проблем, які необхідно було розв’язувати в школі (в зарубіжних країнах включення різних аспектів відбувалося поступово згідно з соціальним замовленням освіти в даний час). Сьогодні психологічна служба стала невід’ємною частиною освітньої галузі, вона суттєво впливає на навчально-виховний процес, покращує самопочуття і захищає психічне і соціальне здоров’я усіх його учасників.
Я думаю, доцільно було би запровадити так звану анонімну скриньку запитань від батьків та учнів і раз у тиждень чи місяць отримувати листівку-відповідь на ці питання від психолога
Я вважаю, що психологічній службі потрібно здійснювати діагностико-корекційну роботу з невстигаючими, агресивними й недисциплінованими учнями.
В організації психологічного супроводу в школі можливо ввести уроки психології.
На мою думку, потрібно посилити психологічній супровід дітей групи ризику.
На мою думку, потрібно посилити психологічний супровід дітей групи ризику та звернути увагу на роботу психологічної служби з обдарованою дитиною.
На мою думку, корисним буде удосконалення психологічного супроводу підготовки учнів до участі у предметних олімпіадах, конкурсах-захистах наукових робіт, ДПА, ЗНО.
Вважаю, що потрібно більше уваги в навчальному закладі приділити психологічному супроводу дітей з девіантною поведінкою.